22 august 2014

Dag 22 - Vejning







































Jeg blev ret overrasket i morges, da jeg steg på vægten.. Sidste fredag sagde vægten 73,5 kg, men steg jo igen efter pizzaen.. Jeg håbede bare på at vægten ville vise 73,5 kg igen.. Men jeg regnede slet ikke med det!! Men så viste vægten 73,2 kg!! :O Nu er jeg kun 400 g fra min laveste vægt!! :D

Derfor har jeg virkelig ikke lyst til at fucke det hele up nu..! Så i dag, da vi fik hjemmelavede kyllingenuggets med bønner til, valgte jeg med vilje ketchuppen fra! Og her til aften, da vi skulle hygge med chokolade, spiste jeg kun 1 stykke af den.. (Marabou).. 

Jeg kan bare smage succesen lige rundt om hjørnet, så det ville bare være så dumt at spise alt muligt crap nu! Jeg har endda stået og lavet pizzasnegle med Anna UDEN at spise nogle.. Jeg smagte en bid, for at være sikker på, at de var blevet, som jeg ville have dem.. Kæreste Morten har smagt 2 af dem.. :) Han har forresten tabt sig 1,5 kg i denne uge!

Jeg er ikke sikker på om det er vejret, eller den medicin jeg tager, men jeg synes godt nok, jeg er meget mere træt end jeg plejer og i dag lagde jeg virkelig mærke til, at min hukommelse virkelig er fucked..! Jeg kan ikke huske noget som helst...! :S Men jeg skal til psykiater i næste uge, så der må jeg jo lige spørge ham.. For det holder da ikke, at jeg helst skal sove til middag 2 gange om dagen OG ikke kan huske længere end til min egen næsetip..?

Nåh jaja, i det mindste taber jeg mig! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar