02 august 2014

Dag 2







































I dag sagde vægten 75,6 kg.. Og jeg har tænkt mig at se om jeg kan lade vær med at veje mig hver dag fra nu af.. Men jeg er bare så nysgerrig..

I dag har jeg fejret min fætters 19 års fødselsdag.. Puuha.. Med boller, kakao, sodavand og flæskesteg med sovs og kartofler.. Jeg tog ½ bolle og skrabede smøret af og puttede en lille bitte smule syltetøj på og så fik jeg et lille glas kakao.. Men jeg kom til at tage 2 gange aftensmad og drikke 1 glas sodavand.. Fik 2 kartofler og 2 skiver flæskesteg med svær plus meget lidt sovs.. meget mindre end jeg normalt ville tage.. Og så fik jeg en lille smule lagkage.. Men jeg tog ingen muffins og ingen småkager.. Jeg ved det kunne have været meget værre og jeg er faktisk lidt stolt over at jeg ikke bare åd det hele, for det ville jeg normalt have gjort!!

Nu skal jeg vidst også bare på hovedet i seng.. Jeg er helt færdig.. Vågnede lidt i 6 så er ved at være godt brugt.. Og i morgen kommer her gæster til morgenkaffe.. Jeg tror jeg er træt i morgen eftermiddag..! ;) Jeg håber jeg kan holde mig til min plan om højst 1 rundstykke.. Og så må jeg spise agurk, peberfrugt og måske røræg for resten.. Men nu skal jeg ind og sove.. Glæder mig helt - så træt er jeg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar