18 august 2014

Dag 17 og 18





























Hvorfor er det lige, at man aldrig er tilfreds med sin krop... eller.. hvorfor er jeg aldrig tilfreds? Så tager man lige 20 kg mere på og tænker - hvorfor var det lige jeg syntes, jeg var fed før?? Det hele ville helt sikkert være meget bedre, hvis bare man altid var tilfreds.. Og jeg kunne skrive om en masse pladder med at jeg bare skal være glad for min krop som den er, fordi den ikke fejler noget og jeg kan bevæge mig frit rundt og......blablablaaaa.. Jeg ved jo godt det bare handler om, hvad man vælger at fokusere på.. ;)

Som i allerede ved, så gik weekenden ikke sådan helt fantastisk.. Jeg endte med at spise pizza OG chokolade! Jeg kan faktisk ikke engang huske, hvad jeg spiste i går.. :O Jeg fik i hvert fald kylling i karry, for vi fik rester i dag ;)

Og i dag kom jeg også endelig ud og løbe..! Åh det var helt rart.. Næste gang skal jeg huske mit puls ur ;) Endomondo sagde at jeg havde forbrændt ca. 430 kcal.. Sidst sagde mit puls ur jo 144.. På samme rute.. Det kan da ikke passe.. Må prøve det igen.. ;)

Nu skal jeg snart i seng! Klokken er snart midnat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar