16 august 2014

Dag 16 - pizza og chokolade







































Hvornår lærer jeg, at pizza ikke er lige så lækkert, som jeg forestiller mig.. Det tog mig mindst 5 TIMER at få det godt igen efter at have spist en pizza.. Min mave blev helt oppustet og stenhård og jeg fik det rigtig ubehageligt... Jeg håber der kommer til at gå rigtig lang tid, før jeg får lyst til det pjat igen!! Desuden har jeg også spist chokolade.. Årgh.. Der er stadig noget tilbage.. Men har besluttet mig for at se om jeg kan gemme det til næste weekend, når Kæreste Mortens datter Anna kommer.. Så kan vi hygge med det..

Lige nu sidder jeg og kigger billeder fra min inspirationsmappe.. Blandt andet det billede jeg har tilføjet her i indlægget, som jeg fandt på Facebook i Henrik Duers støttegruppe.. Jeg husker desværre ikke, hvad hun hedder, men det er et "efter"-billede.. Jeg ved ikke, hvad hun vejer her eller hvor meget hun har tabt sig, men jeg synes stadig billedet er virkelig inspirerende, fordi hun er så flot..!

Jeg skal helt sikkert bare op på hesten igen med det samme og videre med vægttabet! Jeg skal også ud og løbe i morgen.. Jeg er endelig kommet mig efter løbeturen i onsdags.. :O Næste gang husker jeg altså at strække ud også selvom jeg ikke umiddelbart kan mærke noget..!! Jeg har været fuldstændigt smadret i hele kroppen synes jeg..

Jeg tror også snart det er sengetid.. Jeg har sovet usandsynlig dårligt de sidste 2 nætter - ja i nat sov jeg stort set ikke.. Så jeg har sovet et par timer i eftermiddag.. Håber jeg kan falde i søvn!

Søndag here I come! Jeg glæder mig faktisk helt til en super sund søndag!! :)

1 kommentar:

  1. Hver gang du får lyst til en pizza... Så læs lige det første du har skrevet igennem en gang ;D

    "Hvornår lærer jeg, at pizza ikke er lige så lækkert, som jeg forestiller mig..
    Det tog mig mindst 5 TIMER at få det godt igen efter at have spist en pizza..
    Min mave blev helt oppustet og stenhård og jeg fik det rigtig ubehageligt..."

    SvarSlet