15 august 2014

Dag 15 - Dagen efter cravings - Vejning







































I dag var det min vejedag.. (selvom jeg også har vejet mig de andre dage.. hov..) Vægten landede på 73,5 kg, hvilket er 300 g mindre end sidste fredag.. Vægten har så godt nok været oppe og runde 74,4 kg i mellemtiden.. Men nu kigger jeg jo mest på, hvad vægten siger om fredagen.. Det er da altid noget, at jeg har tabt mig og ikke taget på.. ;) Og på forhånd undskyld, men jeg havde heller ikke været på wc i 3 dage.. Det må da også have noget at sige...??? :b 

I dag kom mine forældre på besøg og vi skulle selvfølgelig en tur ud i centeret.. Der vadede vi så rundt i små 5 timer!! Så jeg har ikke lige så dårlig samvittighed over det stykke brownie jeg spiste derude OG det glas sodavand jeg drak.. ;) Det er da lige før jeg må have forbrændt det igen så meget som vi gik rundt..! :b

Til aften skal jeg - igen - have en salat.. Ikke noget med pizza nu hvor jeg fik brownie og sodavand tidligere! Og så tror jeg faktisk bare, at jeg skal tidligt i seng.. Jeg sov helt ufatteligt dårligt i nat og var oppe flere gange, fordi jeg bare lå og gloede.. Så jeg er ret træt i dag.. Kæreste Morten tager i biffen, så jeg skal bare flade ud på sofaen og måske finde en god film??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar