14 august 2014

Dag 14 - En hård dag at komme igennem




























I dag går det meget værre end i går.. Eller det vil sige - jeg har stadig spist rigtig sundt hele dagen, men der er bare skruet helt op for cravings nu.. Jeg har prøvet at drikke ½ liter icetea (15 kcal), men det har ikke hjulpet.. Jeg har SÅ SINDSSYGT meget lyst til pizza - det er helt forfærdeligt! Og jeg ved slet ikke, hvor jeg skal gøre af mig selv.. Jeg har prøvet at se nogle afsnit af Venner OG set filmen på TV2 her til eftermiddag, men jeg kan bare slet ikke koncentrere mig..! Det eneste jeg kan tænke på er pizza.......! Hvorfor skal det være så svært i situationen..? For lige så snart jeg ikke har det sådan her, så griner jeg jo bare lidt af det og tænker, nej hvor er det let at leve sundt! Fuck nu af!! Jeg hader det lige nu og jeg vil bare have den skide pizza!!.... Og hvordan har jeg det så bagefter? Ja så er jeg mæt.. måske med lidt dårlig samvittighed...? Okay meget dårlig samvittighed.. Fordi jeg VED at jeg gerne vil tabe mig..

Det er også bare fordi vægten er gået lidt i stå tror jeg..? Det er virkelig demotiverende og jeg ved jo at min kæreste har ret i at jeg ikke skal veje mig hele tiden.. Men hvor fedt er det at veje sig 1 gang om ugen og så viser vægten bare det samme alligevel.... great! Ligemeget hvad, så skal jeg veje mig i morgen.. og jeg tror jeg bliver meget værre i morgen, hvis ikke vægten er gået ned.. Derfor er det også bare SÅ dumt at bestille en pizza i dag!!

Måske tror jeg bare heller ikke nok på, at jeg sagtens kan komme under 73 kg? Min laveste vægt i år var jo 72,8 efter udrensningskuren.. Og det ville bare være SÅ lækkert endelig at komme under den vægt.. Derfor kan det jo ikke hjælpe noget, at jeg køber en pizza nu...! Jeg ved godt, at jeg selvfølgelig gerne må bestille pizza - engang imellem..! Lige som sidste fredag hos Tvilling Mie, hvor vi delte en pizza..! Og der havde jeg endda tabt mig dagen efter.. ;) Men pointen er, at jeg selvfølgelig skal spise, hvad jeg har lyst til.. Bare ikke hver dag og ikke alt for meget ad gangen, for så når jeg aldrig mit mål!

Det er bare en dum dag i dag og jeg kan ikke rigtigt ryste de dumme cravings af mig.. Jeg har jo læst, at man bare skal tage et dejligt bad, lægge ansigtsmaske, tage neglelak på osv. for at distrahere sig selv.. Men SÅ lang tid tager de ting heller ikke... og hvad kan jeg så finde på..? Er det mon fordi jeg keder mig, at jeg får lyst til at spise..? I hvert fald går jeg snart ud og laver den kyllingesalat, som har været planen hele dagen.. Og så håber jeg at tankerne om pizzaen forsvinder... Årgh.. 

2 kommentarer:

  1. Varme tanker til dig søde Charlotte. Kan du ikke lave sund pizza? Fx på en skive pitabrød du deler i to. Så sparer man en del på kalorierne tænker jeg?

    SvarSlet
    Svar
    1. Pitabrøds pizzaer er faktisk ikke helt tosset ;) Det var en rigtig god ide! Og jeg kan jo alligevel kun spise, hvad der svarer til ét pitabrød.. :)

      Slet