01 august 2014

Dag 1







































Vægten viste 76 kg lige ud i morges.. Det har lidt gjort, at jeg har ændret mit mål for, hvad jeg vil veje til 1. september, fordi jeg er så bange for, at jeg ikke når mit mål om 69,9 kg.. Så jeg har ændret det til 71 kg.. Så har jeg i alt smidt 10 kg og det er jo også et ret fedt mål! Og lidt mere realistisk..

Morgenmaden i dag var røræg og et glas mælk og selvom frokosten blev indtaget på stranden havde jeg lavet en salat.. Der blev ændret lidt i planerne omkring aftensmaden, da vi blev inviteret til at spise med hos Kæreste Mortens forældre.. De skulle grille.. Jeg havde ellers planlagt kyllingefrikadeller med pasta og tomatsovs.. Istedet fik jeg en højrebsbøf, en stor grillpølse og en skefuld kartoffelsalat.. Jeg har en lille smule kriller efter at komme ud og frobrænde noget af det... Men jeg cyklede 16 km i går og gik en tur på 4 km.. Og hele weekenden er fyldt med planer sammen med Mortens datter, Anna.. Det er ikke meget motion det kan blive til.. Plus jeg har fødselsdag på søndag, så weekenden bliver fyldt med lagkage og rundstykker..

Og jeg kan bare mærke at det allerede kribler for at få rørt mig.. Men man forbrænder selvfølgelig også lidt kalorier, når man svinger støvsuger og støvklud.. Og det kommer jeg til i morgen.. Der skal også vaskes op, vaskes tøj, lægges tøj sammen og gøres rent på badeværelset.. Der er nok at se til inden turen går til Maribo klokken 11:30, hvor vi skal på en lille sejltur med efterfølgende indtagelse af lagkage og sodavand.. Puuh..!

Og søndag - på min fødselsdag - har jeg inviteret til morgenkaffe klokken 9.. Som i.. masser af rundstykker med smør og ost og nutella og pålægschokolade og brie og.... årgh hvor bliver det hårdt at holde sig til kun 1 stykke...! Det samme med lagkagen.. Men jeg VIL bare så gerne tabe mig og det er som om jeg kan mærke motivationen mere nu end nogensinde før! Og så siger Morten at jeg skal slappe lidt af og det er jo min fødselsdag... Ja og hvad så..? Så kan jeg jo hele tiden finde på undskyldninger!? Det er jo fredag, det er jo lørdag, jeg har haft en hård dag, der kommer et nyt afsnit af Keeping Up With The Kardashians...... bla bla bla ;) NEJ! 

Ej altså selvfølgelig skal jeg have et stykke lagkage.. Men kun et lille bitte stykke, bare lige for at smage..!! Og selvfølgelig skal jeg have et rundstykke med smør, når nu det er min fødselsdag og jeg elsker det.. OG plejer at få det HVER gang jeg har fødselsdag.. Men jeg plejer at spise 3.. Så jeg er spændt på om jeg kan holde mig til ét denne gang.. Og så spise lidt agurk og peberfrugt for resten.. 

Jeg har bare for en gangs skyld lyst til at det her skal lykkes mig..! (Og når de alle sammen kan tabe sig så meget i Ekstremt fed, så kan jeg vel også lige smide 5 kg - i hvert fald til at starte med..!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar