30 juli 2014

I'm back - with a mission



















































I går var jeg ude og løbe min første tur i noget der minder om ½ år, hvis ikke mere.. Og det var SÅ dejligt - da jeg var færdig! ;) Mens det stod på, var jeg ved at dø.. eller sådan havde jeg det lidt.. Men jeg har jo heller ikke rørt mig siden starten af året!

Det gik ellers super godt med vægttabet i starten af året, men i februar og marts begyndte jeg at få det rigtig dårligt og siden er det gået op og ned med vægten - mest op faktisk.. I dag sagde vægten 75,8 kg efter at have ligget omkring 77 kg den sidste uges tid..

Men i foråret fik jeg en forsmag på det der venter på mig, da jeg kom ned på 72,8 kg! Og dér skal jeg ned igen! Og en del længere helst.. Så nu har Kæreste Morten og jeg aftalt at lave en plan for vores vægttab! Han har fødselsdag i slutningen af oktober og vil gerne tabe sig til under 100 kg.. Jeg ved faktisk ikke, hvad han vejer nu, men han skal virkelig knokle og vi skal ikke falde i med maden overhovedet!

Jeg har selv sat et lidt ambitiøst mål synes jeg.. Jeg vil nemlig gerne under 70 kg til 1. september.. Jeg ved ikke om det er for meget at skulle tabe 5,9 kg på en måned, men mon ikke det kan lade sig gøre, hvis jeg både spiser sundt og træner..? Det kunne være så vildt endelig at komme under 70 kg igen!

2 kommentarer:

  1. Yaaay, du er tilbage :D det kan godt lade sig gøre, hvis man virkelig giver sig alt, hvad man har :) men også pas på dig selv og nyd livet imens, ikk :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil bare så gerne under 70 kg igen.. og det kan nærmest kun gå for langsomt.. Samtidig er det næsten helt surrealistisk at tænke på, at jeg måske vejer 69,9 om 1 måned..! Om kun 1 måned.. Jeg har været ked af min fede krop så længe.. Sidst jeg lige var nede og snuse til 60'erne var før jeg mødte Morten for 1½ år siden.. :O Og så kan jeg allerede være under 70 igen om 1 måned.. sindssygt.. Men hvis bare jeg knokler så kan det jo godt lade sig gøre! :D Det SKAL det.. ;)

    SvarSlet