26 juni 2014

Shopping - uuuh lyseblå






























































Okay så jeg har endelig fået penge i dag.. og det skulle fejres.. med en shoppetur..? Ups.. :D Jeg har ikke haft penge til andet end de faste udgifter i sidste måned.. OVERHOVEDET.. (Jeg er sikker på, at der er gået et eller andet galt med dagpengene, men kunne ikke overskue at ringe til kommune og a-kasse og finde ud af, hvad der var sket...) Så jeg har bare ikke haft råd til NOGET som helst... Det er altså hårdt! :O

Så i dag, da jeg tjekkede min konto og så, at der var gået penge ind og så endda for 5 uger, så skulle jeg da liiiiiige ud i centeret.. Og det kom der lidt forskellige ting ud af.. Blandt andet en paraply.. Fordi himlen lige valgte at åbne sig og kaste en hel tsunami af vand ud over Næstved lige da jeg gerne ville hjem..... Det er bare typisk mit held altså..

Men hey hey.. Jeg fandt en ret fin LYSEBLÅ top i Gina Tricot! Jeg har nemlig en date med Tvilling Mie næste weekend ;) Jeg fandt også et par mørke jeans i H&M samt lidt nyt til min make-up pung - blandt andet en LYSEBLÅ neglelak ;)

Og altså.. så var jeg i Matas for at købe neglelakfjerner og så havde de forskellige parfumer til 279 kroner.. Så jeg kom til at købe en fra Versace.. som blev slået ind til 249 kroner, så det var jo bare bonus ;)

Nu har jeg lidt lyseblåt i garderoben.. Det er længe siden.. Jeg tror engang, at jeg har haft en lyseblå strik uden ærmer og med rullekrave.. for 12-13 år siden ;)

Nu er jeg klar til at møde verden - i lyseblå!

1 kommentar:

  1. Hahaaa den lyseblå strik kan jeg godt huske ;D Den var..... lyseblå... og så siger jeg ikke mere om den ;D Ååh ja mode... haha

    SvarSlet