24 juni 2014

På det sidste har jeg..































































..fundet ud af, at jeg kunne passe et par af mine gamle bukser, som jeg ellers var sikker på var for små.. Så er der jo nok sket noget, selvom jeg ikke selv kan se det..


































































..set Le Mans med Bonusdatter Anna hos "farmor og farfar" aka. svigerforældrene.. (Læg mærke til det flotte hår! Stadig et sjældent syn).. Kæreste Morten plejer jo at være med sin far nede og se Le Mans, men dette år havde de ikke råd.. Morten havde lyst til at græde.. Og så skulle han endda til fodbold om søndagen, men nåede lige hjem før det sluttede.. Han skal helt sikkert afsted næste år! ;)



































































..spist lækre bær til morgenmad.. Mmmmm ;)



































































..haft bølger i håret - det er ellers ALTID glattet.. ;)



































































..ladet mine negle vokse lange.. Jeg klipper dem af i dag! Jeg kan slet ikke finde ud af at have lange negle.. Det er vidst også 8 år siden sidst..? (På nær de kunstige negle.. men det er noget andet.. kind of)..



































































..sået blomsterfrø med Anna.. Måske skulle der ikke have været SÅ mange frø i hver potte?? Haha.. Vi må se om det bliver til noget.. ;)




































































..set sankt hans bål med Kæreste Morten.. Der er kun 2 gange i mit liv (af hvad jeg husker), hvor jeg ikke har set bål til sankt hans og det var sidste år, fordi de regnede helt vildt og i 2010 fordi jeg skulle på date... Mmhmmm.. Og jo jeg fortrød lidt den date.. Altså.. fordi jeg ikke kunne komme ud og se bål.. Fyren var sød nok.. ..det er vidst en helt anden historie..


Nu vil jeg finde saksen frem og klippe kløerne af..! (Det kalder Morten dem..) Og det var heller ikke så godt, jeg kom til at rive Anna sidste hun var her.. Så nu må jeg hellere få klippet dem ned til en lidt mere børnevenlig længde inden Anna kommer på fredag ;)

1 kommentar: