10 juni 2014

Længe siden - livsstilsændringen





























































Lige nu er dette mit motivationsbillede ;) Jeg har ikke opdateret herinde i evigheder og det er jeg rigtig ked af, men det har jeg slet ikke haft overskud til.. Som jeg har nævnt før, så sker der bare nogle ting privat, som gør, at jeg ikke altid kan blogge.. Men jeg er her altså stadig også selvom jeg nogle gange er stille.. :)

Jeg har ligget og kigget lidt tilbage på bloggen og i november (og sikkert også frem til nytår) brugte jeg størrelse 46 i tøj.. (i H&M).. I dag har jeg været på shoppetur med Tvilling Mie og vores mor.. Og vi var også i H&M.. Nu kan jeg passe en størrelse 42! ..og selvom jeg stadig synes det er for meget, så er det stadig 2 størrelser jeg har tabt mig!

Min nuværende vægt ligger på 73,5 kg.. ;) Så jeg er kun 700 g fra laveste vægt i år! Og jeg kan altså sagtens nyde både is og ..ja.. lige hvad jeg har lyst til.. Jeg taber mig stadig!! :D Det er perfekt!

Jeg var jo på udrensningskur inden jeg tog på ferie, hvor jeg tabte 2,2 kg.. På ferien havde jeg besluttet IKKE at tænke over, hvad jeg spiste - overhovedet! Så jeg levede af pandekager med nutella, toast med ost, skinke og bacon, røræg, pizza, kebab, is, masser af pasta og selvfølgelig sodavand og vin..
Efter en hel uge med ædeflip (haha ;)...) havde jeg kun taget 2 kg på! :O Jeg havde regnet med meget mere.. Måske var det godt med den udrensningskur? ;) Måske kunne kroppen bedre komme af med alt det usunde jeg spiste?? Hvad ved jeg :p Men måske også lidt vildt hvis jeg skulle have taget 5 kg på fx..

I dag - på shoppeturen - fik jeg Tvilling Mie til at tage et billede af mig i en bestemt top, fordi jeg ikke kunne finde ud af, om farven klædte mig.. Hun tog et par stykker og jeg blev helt mærkelig, da jeg så dem.. Jeg ER mindre..! Mie og min mor spurgte også, hvornår jeg begynder at tro på, at man GODT kan se, at jeg har tabt mig.... Hmm.. Ja jeg ved det ikke?? Måske når mine bukser ikke længere ruller ned under dellen på maven..? :O 

OMG de nye cowboyshorts jeg har købt, som er størrelse 40....de er for store nu.. Altså.. Tarveligt ikke ;) Må købe det næste par lidt strammere.. For der begynder da helt sikkert at ske noget nu... Måske tror jeg mere på, at det nok skal kunne lade sig gøre for mig at tabe mig...?

2 kommentarer:

  1. Rart med en opdatering :) håber du har det godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke ;) Jeg har ville skrive nye blogindlæg hele tiden, men overskuddet har bare ikke været der.. :O
      Men det går heldigvis ok nu.. :) Og det kan (forhåbentligt) kun gå fremad herfra.. ;)

      Slet