18 juni 2014

Bubbleroom.dk SUCKS!













































Der var engang, hvor jeg kom til at købe 2 par støvler inde på Bubblerooms hjemmeside, som jeg ikke lige havde råd til at betale kontant.. Og så var det jo super smart, at jeg bare kunne klare købet på afbetaling!! Og JO lesson learned!! Jeg køber aldrig mere noget som helst på afbetaling - på nær måske en bil, eller et hus eller sådan noget.. Men årgh hvor er jeg træt af dem efterhånden.. 

Som I jo allerede ved, så flyttede jeg sammen med Kæreste Morten for et halvt år siden.. Lige siden da, har Bubbleroom ikke kunne finde ud af at sende regningerne til min nye adresse.. Og derfor givet mig rykker efter rykker.. Og jeg ringer bare ind HVER måned og prøver at få dem til at rette den skide adresse, for hvor svært kan det lige være!!

Jeg måtte igen ringe ind 1. juni fordi jeg ikke havde modtaget regningen fra maj måned, og der fik jeg bare at vide, at det kunne hun da virkelig ikke hjælpe mig med, men jeg kunne jo prøve at sende en mail til support....... øøøøh.. okay? 

Så jeg skrev en mail... Der blev jeg, for halvanden uge siden lovet, at de ville sende en kopi af regningen fra maj til min nye adresse.. Der skete stadig intet.. Jeg bad dem tilsidst om bare at vedhæfte den i mailen, så jeg kunne få den betalt.. Derud over havde jeg flere gange bedt dem om at fjerne eventuelle gebyrer fra denne måneds regning, for det kan jo ikke være rigtigt, at jeg skal bonges for deres fejl.. 

Nu har jeg så fået tilsendt en regning pr. mail..... for denne måned.. med rykkergebyr.... Ej nu må de fandme snart......!!!! Det er jo virkelig ikke MIG der har lavet en fejl...... Jeg er SÅ indebrændt og frustreret over dem lige nu....

Og jo jo, jeg ved da godt at jeg bare kan betale det jeg skylder, men nu er jeg bare ikke lige den med flest penge på kontoen og JO jeg har lært lektien, men det ændrer ikke på, at regningerne stadig skal betales og det gør jeg også gerne... HVIS DE ALTSÅ KOM.. Eeej jeg har lyst til at give op......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar