08 maj 2014

Udrensningskuren og vægten

























































Jeg holdt heldigvis ud i går og det er jeg rigtig glad for nu! Men jeg havde stadig ikke regnet med, at vægten ville vise 73,3 kg i dag..! Det er jo kun 100 g fra min laveste vægt! Jeg blev godt nok overrasket! Og jeg har stadig en dag tilbage af udrensningskuren.. Så lige pludselig er mit ønske om 72,9 kg slet ikke så langt væk!!

Og nu ved jeg jo godt, at det her er en udrensning.. Det er helt sikkert væske der ryger nu, men det er bare stadig ret vildt at træde på vægten og se at den bare falder så meget for hver dag! :D 

Det er måske også lidt af en hjerneblødning jeg har fået, siden jeg pludselig ville igang med sådan en kur.. For det er jo nok ikke ligefrem fordi jeg kommer til at leve 100% sundt, mens jeg er på ferie.. Men så kan kuren måske være med til at gøre, at jeg føler mig en lille smule mere tilpas i min bikini..?

Er stadig virkelig overrasket over vægten.. Det gør bare, at jeg lige kan overskue hovedpinen lidt endnu.. :D Jaaaa.. Hurra for udrensningskuren, selvom jeg hader den som pesten! Nu vil jeg spise min morgenmad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar