07 maj 2014

Typisk mig

























































Jeg har været oppe og få en pedicure i dag.. og på vej hjem skulle jeg lige i Tiger.. Jeg skulle bare lige kigge.. Skulle ikke have noget.. Men så havde de jo alt muligt, som jeg lige stod og manglede... eller.. havde brug for... eller.. havde lyst til?? Først fandt jeg et spækbræt, sådan et har jeg lidt mangler, for dem jeg har i plastik fra IKEA er helt bøjet.. Så fandt jeg sugerør.. Jeg bruger meget sugerør og det gør Anna også, når hun er her.. Så dem kan man jo altid bruge ;) Og OMG så fandt jeg en lyserød toilettaske med prikker på!! Der er et eller andet over den, der minder om da jeg var lille.. Og jeg har ingen toilettaske.. Så havde de også lige sådan nogle man opbevarer sin tandbørste i! Sådan en havde jeg også, da jeg var lille og skulle hjem og overnatte hos Farmor.. og ja.. Så var der jo selvfølgelig en neglelak! ;) Men øv, den var bare helt tyk, fandt jeg ud af, da jeg kom hjem og ville putte den på tæerne.. Men den kostede da også kun en 10'er..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar