09 maj 2014

Status på udrensningskuren





















OMG JEG GJORDE DET! :O
Jeg kan vidst godt være lidt stolt af mig selv - både for at have gennemført den kur, jeg aldrig troede på, at jeg kunne.. OG fordi jeg nåede et mål om vægten, som jeg aldrig i min vildeste fantasi havde forestillet mig, at jeg skulle kunne nå inden ferien! :D #stolt!

Jeg har før forsøgt at gennemføre denne kur, men har altid givet op på dag 1 eller 2.. Kun én gang har jeg gennemført den før, og det var fordi jeg boede hjemme og min mor holdt øje med mig :b haha.. Det var dér jeg tabte 1½ kg.. Men denne gang har jeg klaret det hele på egen hånd (Morten har selvølgelig opmuntret mig til at fortsætte, men han kommer jo sent hjem hver dag).. Denne gang røg der 2,2 kg! Jeg er glad! Tænk at jeg gjorde det! Og jaja, det er da kun 3 dage, men det er også hårdt, når jeg åbenbart er afhængig af junk :D haha..

Da jeg startede udrensningskuren i tirsdags, måtte jeg også kravle ind i seng med computeren, da Morten bestilte burgere på Just-eat.. Jeg savnede lidt min pizza - I ved.. den med sovs ;) haha.. 

I går tog jeg så den ultimative test, da jeg valgte at køre med Morten på McD efter mad til ham (han kom ret sent hjem fra fodbold og var sulten NU).. Og jeg købte ikke noget! Og jeg smagte ikke noget af hans! Ikke engang en tår af sodavanden! ;) #stoltmedstoltpå!

Og hvor er jeg bare glad i dag for at jeg KUNNE.. Jeg har gennemført 3 dage med æg, frugt, yoghurt og grøntsager! Det var hårdt.. For jeg kunne ikke lade vær med at tænke på alt det mad jeg ikke måtte spise.. Men så blev jeg også bare nødt til at vende den om og sige til mig selv: "Det er ikke fordi, jeg ikke må få det mad jeg har lyst til - jeg har bare VALGT ikke at spise det!" Det hjalp lidt.. 

Kuren har også gjort, at jeg har døjet med hovedpine og sommetider følt mig svimmel, men jeg er sikker på, at det er kuren der bare har virket som den skulle ;)

Og her til morgen fik jeg min ostemad! Og jeg nød den og den smagte skønt! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar