01 maj 2014

Onsdagsvejning på en torsdag (1. maj)
























































Ja, det er jo ikke ligefrem fordi det er gået spor godt med vægttabet siden midten af februar.. Man kan tydeligt se på vægten, at jeg ikke har været på toppen.. Men lidt er den da faldet.. 7 kg blev det til.. Men den er også steget en lille smule igen.. Vægten i dag sagde nemlig 73,8 kg.. Så +600 g fra laveste vægt.. Jeg havde jo håbet på, at jeg kunne nå under 70 kg inden ferien, men det må jeg nok indse, at det ikke bliver til noget.. Der er nemlig kun 9 dage til vi tager til Mallorca.. Men selvom jeg ikke har nået at tabe mig det jeg ville, så glæder jeg mig stadig helt vildt meget til at komme på ferie! Jeg tror aldrig jeg har glædet mig så meget til en ferie før..!

Og så må jeg nok måske også indse, at jeg er lidt for glad for usund mad og har lidt for lidt rygrad til at kunne lade det være.. Men samtidig kan jeg jo se, at jeg rent faktisk fra 1. januar og til i dag har smidt 6,4 kg.. Det er bare ikke gået så stærkt.. Men det går jo stadig den rigtige vej! Gad vide hvor meget jeg kan nå at tabe mig på 1 uge...? :D årgh jeg er så dårlig til udfordringer! ;) Jeg kan lige så godt lade vær med at udfordre mig selv med sådan noget.. For det kan jeg alligevel ikke holde.... Jeg har allerede lyst til pizza i aften... Det skal jeg bare IKKE have....!!! Jeg har spist lidt for meget pizza synes jeg... sådan på det sidste.. Og det skal selvfølgelig være dén med sovs på... I aften skal jeg altså have en hakkebøf med løg og nye kartofler!! Eeeej, hvorfor har jeg også taget et billede af pizzaen... dumt Charlotte!! Virkelig dumt.. Nu har jeg jo siddet og gloet på dét.. Hvorfor skal lyst påvirke en så meget at man bare ikke kan styre det...... :S

Jeg ved ikke engang, hvad mit næste mål med vægten er.. Jeg tror jeg har givet lidt op allerede.. Måske er det fordi vægten bare har ligget og svinget mellem 73,2 og 75 kg.. Mit mål er nok bare at se et lavere tal end 73,2 på vægten.. Måske 72,9 kg.. Dét kunne være ret sejt, hvis jeg kunne nå derned inden vi skal afsted på ferie..! Det er 0,9 kg der skal smides på 9 dage.. det er 100 g om dagen.... Det burde da godt kunne lade sig gøre - hvis man ikke lever af pizza.....? Nu fik jeg helt blod på tanden igen ;) Jeg skal nok holde jer opdateret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar