08 maj 2014

Mit hår

























































Der er sket lidt med mit hår siden 24. januar, da jeg pillede mine ekstensions ud ;) Jeg tror ikke, at jeg er så god til at have det samme hår særlig længe ad gangen.. Så i marts valgte jeg at få lavet mit hår lysere.. Frisøren havde bare lige glemt at fortælle mig, at mit hår ville blive sindssygt grimt! ..Istedet havde hun sagt, at hun sagtens kunne lave det karamel farvet... Det blev det så ikke.. Og det kan godt være, at når man farver lyse striber i hår der i forvejen har været farvet mørkt, så vil det komme til at se ud, som mit, men hvis bare hun ligesom havde advaret mig i forvejen i stedet for bare at sige, at det blev noget helt andet... så var jeg nok ikke blevet lige så skuffet..

Jeg valgte derfor (sjovt nok) en anden frisør, da jeg skulle have lavet flere striber.. Og heldigvis fandt jeg en rigtig god frisør, som har fået udlignet forskellen, så det ikke længere er hvidt i toppen og "orange"/karamel i længderne.. Nu skal jeg bare snart klippes.. :) Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg vil have det kortere eller om jeg kun skal have rettet spidserne og lade det gro langt...? Hmmm.. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Jeg var også rigtig glad, da jeg gik fra frisøren..
      Lige så skuffet jeg var over mit hår efter de første striber, lige så glad var jeg, da jeg så resultatet her 2. gang :D

      Slet