07 maj 2014

Livsstilsændringen - udrensningskur






















I går tog jeg en beslutning om at gå på kur - en udrensningskur.. Det var ikke spor sjovt, at være mig i går! Eller her til aften for den sags skyld.. Jeg ved godt, at jeg selv har valgt det... Men det er også gået super fint i dag! Jeg har ikke rigtig haft cravings.. før her til aften! Men så kom de også bare med fuld smadder.. Det er så irriterende, for jeg får bare den sygeste lyst til pizza og chips og chokolade og ..jamen alt! Måske er det mit blodsukker?? Selvom jeg altså får noget at spise i løbet af hele dagen på denne kur.. Jeg spiser 6 gange om dagen! Det er jeg jo ikke engang vant til!! Det kan godt være, at jeg ikke spiser så meget ad gangen, men jeg har slet ikke haft problemer med at være sulten, for jeg skal nemlig drikke et stort glas vand inden jeg starter et måltid.. Plus jeg også skal drikke mælk og juice - jeg når næsten op på 2,5 liter væske på en dag - og jo, man skal tisse hele tiden, men det er jo også lidt dét der er meningen med denne her udrensningskur ;)

Jeg har hele tiden tænkt, at der ikke rigtigt var sket noget med min krop, fordi vægten har stået lidt stille.. Og efter jeg blev sygemeldt gik det sådan lidt i stå med at leve sundt.. Så jeg gad heller ikke at få taget billede 1. marts og 1. april.. og her 1. maj glemte jeg det.. Men i dag fik jeg Morten til at tage et billede af mig, så jeg kunne se, hvordan det var gået.. Havde da trods alt tabt et par kg siden 1. februar.. Jeg var ellers sikker på, at der ikke kunne være den store forskel, men der blev jeg positivt overrasket! Der ér altså sket noget!! Og hvor blev jeg bare glad! :) Og puh, hvor har jeg været tyk.. ;D haha.. Jeg har faktisk overvejet, at vise mine før/efter billeder, men.. det er jeg bare ikke helt sikker på, at jeg tør alligevel.. Mig halvnøgen på nettet...mega tyk.. neeeej vel..!

Jeg havde jo egentlig overvejet bare at droppe at leve sundt lige her inden jeg skal på ferie.. Også fordi jeg altså ikke har tænkt mig, at jeg skal passe på min vægt mens jeg er afsted..! Jeg har tænkt mig bare at nyde det og spise de ting jeg har lyst til! Jeg gider ikke tænke over min vægt.. Det kan jeg gøre, når jeg kommer hjem igen... Altså efter at jeg har været hjemme ved mine forældre og spise gammeldags oksesteg med det hele.. Jeg snakkede med min mor tidligere og fortalte, at jeg havde drømt, at jeg skulle LIGE til at spise sådan en portion gammeldags oksesteg med sovs og kartofler OG SÅ VÅGNEDE JEG! Mega tarveligt..! Så det har min mor lovet at lave, når jeg kommer hjem ;) Dét glæder jeg mig til!

Ud over at jeg føler mig mega dårlig til at klare denne her kur (kom nu der er kun 1 dag igen!), så giver kuren altså også nogle bivirkninger.. Jeg har hovedpine og føler mig somme tider en smule svimmel.. Om det er udrensningen, der gør sit arbejde, eller om det er fordi min krop ikke mener, at den får nok mad ved jeg ikke noget om.. Jeg ved bare, at jeg har fået kuren engang af én der er uddannet inden for det, så jeg går da ikke ud fra at den er skadelig, så længe den bare varer de 3 dage.. 

Men jeg må indrømme, at jeg glæder mig til fredag morgen, når jeg skal have mig en ostemad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar