06 maj 2014

Det sidste stykke tid...






























Mine forældre har været på besøg og så skulle der altså ske lidt! Så nu har vi et spisebord i køkkenet ;) 
Og så kommer det altid bag på mig, hvorfor der aldrig nogensinde er en opskrift, der oplyser den rette mængde mel... Der er bare ALDRIG nok! Bolledej skal altså IKKE se sådan ud, inden man sætter den til at hæve :S Eller er det bare mig, der er fuldstændig fortabt i et køkken??
























Så har vi haft Mortens datter, Anna i weekenden.. Og hun var helt vild med sine nye solbriller, som jeg har købt til hende (jo de er måske lidt for store endnu..) Men ørene var hun ikke så vilde med at have på.. Det kommer nok senere.. Hun er først lige begyndt at lade os rede hendes hår og lave rottehaler, så hun skal nok også lige vænne sig til hårbøjler osv.. :) Er hun ikke bare LÆKKER! ;)
Og nårh ja, så mente Morten at han skulle cykle 40 km ned til sine forældre i lørdags, mens Anna og jeg tog bilen.. Godt det ikke var mig! Han er lidt skør engang imellem :D og ret sej!
























Og ja.. så har jeg været ret usund.. Det behøver vi jo ikke vade mere i.. Og så har jeg set sindssygt meget Mig og min mor på Nutv.. ;) Der kommer altså nogle guldkorn ind imellem!! ;)






























Jeg ved godt, at jeg er flot!! ;) Jeg har været til frisør! Jeg glæder mig til at vise, hvordan mit hår er kommet til at se ud nu.. Og NEJ, det var ikke hos samme frisør som sidst! ;) Jeg nåede lige at få en tid i fredags, for jeg var inviteret med Morten og hans forældre til konfirmation hos Mortens fætter Jacob i Jylland!.. Hvor mange ved lige, at der er en by i Jylland, der hedder Hee...? Og hvad med No...? Hehe.. ;) Men det var en hyggelig dag - knap så hyggelig morgen, fordi Morten var i dårligt humør.. Øv.. Jeg har åbenbart kommet til at lave et lille hak/ridse i hans fælg på bilen.. og søndag morgen var bilen også punkteret, så han var altså bare i krigshumør.. Og sent søndag aften fik jeg åbenbart også lige ridset en af de andre fælge.. Det kører da bare for mig, hva...!






























Og så har jeg også prøvet at være lidt mere sund.. Og givet smothies en chance mere.. Denne gang smagte den bedre, men sugerøret var ikke helt stort nok efter min mening - nu har min mor købt jumbo sugerør til mig i Jysk! ;) haha.. Tak mor!
Og så har jeg været nede og handle i morges! Nu står den på udrensningskur de næste 3 dage.. Helt ærligt - det burde jeg kunne overkomme!!! :O Så jeg er lidt spændt på at se, hvor meget jeg når at tabe mig.. Sidst jeg var på kuren tabte jeg 1½ kg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar