16 april 2014

Tilbage fra koma



Jeg har set Luksusfælden med Amalie og nu er jeg blevet helt besat af denne sang, som de spillede på et tidspunkt i anden del af afsnittene med Amalie.. (prøv lige at være en dum gås......) nåh.. Ja vi kan jo ikke alle sammen være fantastiske? ;) 

Jeg er ved at vågne igen.. Jeg har stort set sovet konstant siden i onsdags, hvor jeg var ved lægen og fik nogle smertestillende, fordi jeg havde sindssygt ondt i mine ribben.. I dag har jeg kun taget én smertestillende.. Normalt må man tage 3 om dagen.. Så nu er jeg rent faktisk vågen! De har bare gjort mig SÅ træt, at jeg ikke har lavet andet end at sove.. Jeg har virkelig følt mig som en zombie! Og det er virkelig kommet helt bag på mig, når Kæreste Morten kommer ind på soveværelset til mig og spørger, om det er ok at han laver computer / ser fodbold... Øøøh... selvfølgelig er det ok! Jeg ligger bare i koma inde på soveværelset.. Og så synes han selv at HAN er nedern... Øh nej skat.. Du må lave lige hvad du har lyst til, mens jeg bare ligger her og er zombie-agtig.. Han er så dejlig ;)

Jeg har brugt de få vågne timer på at se serier.. Både lidt på Viaplay, TV2 Play, Nutv og fra min eksterne harddisk.. Jeg har blandt andet set The Rachel Zoe Project og jeg kan bare ikke lade vær med at få lyst til at have burgundy (bordeaux) neglelak på og bande hele tiden... haha.. Ej er jeg den eneste, der bliver lidt som de er i serien jeg følger med i.....? Jeg mangler et par ray ban...... Det er btw en skøn serie.. Jeg elsker Rachel... og Taylor og Brad.... ...og Rodger.. OMG og Joey!! .......jeg bliver nødt til at se et afsnit mere!

2 kommentarer:

  1. Nej! Jeg så også Amalie i Luksusfælden, så nu har jeg også lyst til ikke at betale SKAT og shoppe for over 20.000 på to dage, haha ;) ej. Hold kæft, en klaphat. Fatter ikke, at det kan lade sig gøre, at man kan leve sådan..

    Hvad handler det der Rachel Zoe dims om?

    Jeg ser Drop Dead Diva, Keeping up with the Kardashians og L.A. Ink for tiden :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er så.... der er ingen ord..! "Jeg har bare ikke betalt SKAT fordi.....jeg ville hellere selv have pengene!" .....øh.. retard!

      OMG The Rachel Zoe Project handler om Rachel, som er stylist for nogle af de største hollywood stjerner!! Og så hjælper hun dem med at finde de smukkeste kjoler, sko, taske og smykker.. og så har hun en (altid pisse sur) assistent, Taylor - omg jeg elsker hende selvom hun er en sæk..! Og så er Brad lige startet som assistent også (altså i sæson 1).. og Taylor er altid sur på ham fordi han ikke kan finde ud af en skid, fordi hun aldrig har gidet fortælle ham, hvad han rent faktisk skal lave.. :p Jeg har alle sæsonerne og jeg kan se dem igen og igen... men helst sæson 1 og 2 for der er Taylor med...... det ender med hun ....bliver fyret fordi hun vidst har stjålet fra dem?? og så kommer Mandana (eller.. ja..) og Jeremiah.. og så har de udvidet, så nu er Rachel også designer og... omg.. ja.. Jeg tror bare man selv skal se det :D

      bordeauxwatchseries.lt/serie/the_rachel_zoe_project (når du klikker på det afsnit du vil se, så er det bedst at vælge sockshare.. det plejer jeg at gøre...) :D
      Så klikker du på den blå "Click here to play" og "Continue as free user" i midten... :D

      Slet