01 april 2014

Shopping i Næstved Storcenter



















































































Min shoppetur i går med Veninde Camilla og Tvilling Mie var super hyggelig og jeg kom hjem med nogle ret lækre ting! ;) Jeg elsker, når jeg bare finder det jeg leder efter! Jeg fik et par nye jeans fra Gina Tricot.. Altså i virkeligheden ville jeg gerne have haft de helt mørkeblå jeans, men dem havde de kun tilbage i størrelse 34 og 38.. Og dem kan jeg altså ikke mase mig ned i.. Men de havde heldigvis det andet par i min størrelse :) Jeg ledte også efter et par nye flade sko - ballerinaer eller forårs støvler.. Og selvfølgelig have H&M et par søde ballerinaer (og de er så dejlige at have på.. de føles lidt som at have sutsko på ;D hehe) Og så forelskede jeg mig fuldstændig sindssygt i trøjen med pailetter på!! Normalt synes jeg altså at 249 kroner er for meget for en trøje.. Men jeg var fuldstændig ligeglad med prisen, for den skulle bare med mig hjem! ;) Pailetblusen og resten var ikke ting jeg stod og manglede som sådan, men det er jo ikke en rigtig shoppetur, hvis man ikke køber de ting man synes er fine, vel?? Altså det er vel lidt dét, der er meningen med en shoppetur..? At man falder over ting, som man synes er lækre og så køber man dem... :D Jeg hader, når man er ude og shoppe og man enten ikke har nogle penge, eller man har besluttet, at man KUN skal have et par nye jeans fx.. Så er det bare ikke en rigtig shoppetur.. Så er det lidt som at gå i Netto og hente mælk.. Borring!

1 kommentar:

  1. Fine sager, det er fedt at forårsvejret kommer frem.

    - Anne

    SvarSlet