17 april 2014

På vej i seng

























































Kan jeg ikke godt få lov at blive så god til at tegne!! :O Sygt jo..

Lige nu er jeg på vej i seng.. Klokken er snart 1.. Og jeg skal op klokken 8 i morgen tidlig.. Og i dag har jeg slet ikke sovet i løbet af dagen... men ok jeg sov faktisk ret længe.... sådan... enormt længe.. Jeg vågnede alt for tidligt i morges, så jeg drejede lige om på siden og sov videre.. til klokken 13.. hov.. Dét var ikke lige planen!

Men i dag har jeg fået ordnet en masse praktiske ting, som jeg ikke har haft energi og overskud til den sidste uges tid.. Jeg har blandt andet fået vasket 2x vasketøj, hængt det til tørre, luftet dyner, ryddet op, vasket op, handlet og været nede med skrald.. Dejligt at der endelig var lidt mere energi!

Og nu må jeg hellere gå i seng, så jeg er frisk til en dejlig dag i morgen med Kæreste Mortens datter Anna.. Vi skal hjem til mine forældre til noget påskefrokost.. Så i morgen bliver bare en hyggedag, men det kræver helt sikkert også energi og overskud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar