01 april 2014

My beauty routine






















Jeg har aldrig haft problemer med acne, kun de sædvanlige teenage-bumser.. Men jeg har faktisk ikke brugt nogle specielle produkter til min hud siden engang i teenageårene, hvor jeg var ved at blive sindssyg over, at den ene bums afløste den anden.. Og jeg synes det var SÅ snyd, at Tvilling Mie aldrig havde bumser.. Og hun var bare ligeglad med at rense sin hud med produkter.. Jeg var mega misundelig, for jeg følte jo virkelig at jeg gjorde noget for, at jeg ikke skulle have bumser.. Mie kan stadig i dag flippe helt ud over, når hun får en bums - "OMG jeg har den STØRSTE bums!!!"... og så kigger man på hende og tænker... HVOR?? ...og så er det bare den mindste lille hudorm man nogensinde har set! Den er så lille, at den næsten er usynlig... omg Mie! haha ;)

Men de sidste par måneder blev jeg pludselig total teenage-angrebet og nu er jeg altså 28.. Jeg har ikke haft problemer med den slags i mange år.. Men det fik mig til at tænke, at det faktisk kunne være rart med nogle lækre produkter til min hud.. Så jeg gik i Matas og købte serien fra L'oréal Sublime Fresh.. Det er en gel wash, en toner og en Trible Active dag- og natcreme.. Jeg har engang haft en dagcreme fra samme serie og den var jeg rigtig glad for.. Derfor var det ikke svært at vælge, hvilke produkter jeg ville købe.. :) Og hurra, nu er min hud blevet pæn igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar