23 april 2014

Man er voksen når...






























































Kæreste Morten og jeg har lige været ude og købe en ny støvsuger! Det er en fødselsdagsgave fra mine forældre, selvom jeg først har fødselsdag om lidt over 3 måneder.. Men den gamle støvsuger kunne ikke mere.. Så nu har vi fået os en ny.. Den er melon gul (ja det hed farven altså) Men jeg synes den er så fin ;) Morten brød sig overhovedet ikke om farven.. Han ville hellere have den i grå.. Arj! Kedeligt..! Desuden er det mig der bruger den mest OG min gave! Og jeg besluttede at den skulle være gul! ;)

Det overraskede mig faktisk lidt, at jeg kunne blive så glad for.... en støvsuger!! Altså.. Et rengørings redskab.. Gad vide om jeg er lidt små syg?? Eller også er jeg bare blevet voksen.. Hvornår mon jeg begynder at drikke kaffe.....? ;)

2 kommentarer:

  1. Man skal ikke kimse af vigtigheden af en god støvsuger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er man ikke også voksen, når man bruger ordet "kimse" ;) men nej du har helt ret!! Og jeg skal ind og danse med den nu.. Den kan sgu dreje rundt om sig selv og alt muligt :D hahaha.... den gamle jeg havde, havde to store hjul på hver side så den kunne kun køre frem eller tilbage... Min nye støvsuger kan køre SIDELÆNS! ;)

      Slet