29 april 2014

Livsstilsændringen


























































Min idé med at leve af Nupo holder altså bare slet ikke! Jeg får lyst til alt muligt, som jeg ikke skal have lyst til.. Det endte med at jeg bestilte en pizza i søndags!! :O Dét var altså ikke meningen.. Nu er jeg istedet gået over til sund mad.. Så her til morgen har jeg spist røræg og drukket 1 glas mælk! Jeg er ikke 100% sikker på min frokost endnu.. Tror det ender med noget smoothie og noget agurk.. og måske noget råkost af gulerod og æble.. Til aften skal vi have tunfrikadeller med råkost ;) ...og altså så er jeg kommet til at købe is... Startede med at tage sådan nogle små sodavandsis.. for de er altså ikke så slemme og det har bare været totalt sommer vejr! Men så kom jeg også til at købe sådan nogle fløde vaffelis... de var billige!....... ups.. men jeg har ikke spist nogle af dem.... endnu...

Det var egentlig meningen at jeg ville gå op til byen og finde en ny bikini.. men hvor sjovt er det lige at stå dér i prøverummet og ikke have barberet ben i noget der minder om 1 år, men nok nærmere er.. 2 måneder.. det ligner lidt, at jeg har pels.... Kæreste Morten har endda kommenteret det... Ups.. Måske skulle jeg snart lige tage mig sammen og få gjort noget ved det.. Hårene er så lange nu, at det faktisk er begyndt at gøre en lille smule ondt at have stramme bukser på.... så er de nok ved at være for lange, hva....? Omg.. Nåh, men i stedet for at gå op til byen kunne jeg da lige smide en vask over.. Der er lige en maskinfuld nu.. og så kunne det være at jeg skulle overveje at finde epilatoren frem??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar