23 april 2014

Livsstilsændringen - update















































De sidste 2 uger har jeg taget 2 kg på.. Nu havde jeg jo ellers lige tabt 7 kg.. Men de 2 kg jeg har taget på føles mere som 20 kg.. Og det er ikke for at overdrive! Jeg føler virkerlig at jeg vejer 100 kg...! :S Jeg vejer altså "kun" 75 kg.. Men det føles som så meget mere.. også når jeg kigger mig i spejlet eller ser min refleksion i et vindue.. Jeg ser helt enorm ud synes jeg.. Jeg kan ikke være bekendt at tage på ferie og se sådan her ud! :( I morgen er der 16 dage til ferien.. (og 10 dage til jeg skal med Kæreste Morten til konfirmation og møde hele hans familie!) Så nu har jeg taget en beslutning!
Fra i morgen skal jeg leve af nupo! Og det er jo ikke for evigt.. Det er jo bare indtil vi skal på ferie...! Så må der da kunne nå at ske bare lidt, hva...?

Men det undrer mig faktisk lidt, at der er så stor forskel på, hvordan jeg føler mig, selvom vægten ikke er ændret.. I sommers, da jeg følte mig rigtig flot og slank vejede jeg 74-75 kg.. Det vejer jeg også nu, men jeg har aldrig følt mig federe.. Og det er selvom jeg altså har tabt 5 kg! Jeg føler virkelig, at jeg vejer 100 kg (selvom jeg aldrig har vejet det før...) men jeg har heller aldrig følt mig så tyk før.. Nu må jeg bare igang med nupoen! Det er jo mig der bestemmer, hvad jeg putter i munden..

2 kommentarer:

  1. Følelsen ligger i dine tanker og ikke i tallet på vægten, derfor forskellen. Nupo kan være en god lille kickstart, hvis man kan holde det ud :p
    Jeg hepper på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal jeg da nok lige love for at den gør.. :O Det er jo helt vildt så meget forskel der er.. Og hvor typisk er det, at jeg går i Kiwi efter nupo og så har de bare ikke længere nupo shakes.... altså HALLO!?... jeg skal have den med banan NU... Øv.. for de var billigere end i Kvickly... og Kiwi ligger lige rundt om hjørnet.. Kvickly ligger i den anden ende af byen.. Men til gengæld havde de min elskede Cult.. i light version!! ;) HURRAAAA...

      Slet