29 april 2014

H&M - new in


























































Her er noget af det jeg købte på min lille shoppetur i H&M i sidste uge, da jeg bare skulle finde en bikini.. Jeg kan åbenbart ikke gå i H&M uden lige at finde alt muligt andet, end det jeg kom for.. ;) Jeg har forresten forelsket mig i den dér rød-orange farve.. Den er så flot!! Jeg købte også et par andre shorts.. I beige.. ;) De kostede kun 80 kroner.. Så dem skal jeg også have med på ferie! Jeg er nemlig stadig ikke meget for at gå i kjole.. Mine lår kan ikke lide det.. 

Jeg fik også købt lidt til Kæreste Mortens datter Anna.. Det viser jeg jer på et senere tidspunkt! ;) Håber hun kan lide det ;) Jeg glæder mig til at vise hende det på fredag, når hun kommer :) og så håber jeg, at hun vil have det på, så jeg kan få et billede af hende ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar