25 april 2014

Fødselsdagsønske








































Jeg må indrømme, at jeg føler mig mere og mere gammel.. haha.. Jeg har fundet på et fantastisk fødselsdags ønske! Jeg ønsker mig at komme ind og se Cirkusrevyen! ;) Med Ulf Pilgaard og Lisbeth Dahl!! Jeg tror lidt det var fordi Kæreste Morten og jeg gik lidt amok i Linie 3 i går aftes og jeg fortalte ham, at jeg så gerne ville have set deres seneste show, men Tvilling Mie og mine forældre GAD ikke tage med mig.... :O Og så kom jeg i tanke om Cirkusrevyen, som jeg også helt vildt gerne vil ind og se.. og heldigvis lød Morten da også som om det kunne være sjovt..! (Vi skal bare lige have råd..) Og jeg kan jo ikke ønske mig billetter af mine forældre, for de har allerede givet mig en ny støvsuger i gave..

1 kommentar:

  1. Cirkusrevyen er sgu da for fedt :D haha! Det har jeg været inde og se et par gange live med mine forældre :p og der har jeg altså været under 20 :p jeg er nok lidt en gammel sjæl alligevel..

    SvarSlet