11 april 2014

Energiniveau 0
































Jeg ringede til lægen i dag for at få svar på blodprøver og røntgen.. Og som forventet var der ikke noget galt.. Jeg spurgte lægen om muligheden for, at det er en fibersprængning og lægen svarede, at det lød som om det sagtens kunne være tilfældet.. Og jeg kan virkelig ikke se, hvad det ellers skulle være.. For det gør så sindssygt ondt - jeg har aldrig haft så ondt ever! Heldigvis har jeg fået både hostedæmpende og smertestillende! Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden!
Men de smertestillende gør mig også helt vildt træt, så jeg har faktisk ikke lavet andet end at sove de sidste par dage.. Derfor er her også lidt stille herinde.. Lige så snart jeg får lidt mere energi skal jeg nok vende tilbage!

2 kommentarer:

  1. tillykke med vægttabet! du er så sej :) men øv med sygdom, dumme dage og jobcenter. håber det ordner sig med ferien og at du snart får det bedre :/ du må altid gerne skrive privat til mig, hvis du har brug for at snakke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja sikke et par dumme dage.. Og de smertestillende gør mig så sindssygt træt.. jeg har igen i dag bare sovet hele dagen.. Min kæreste vækkede mig for 2 timer siden, fordi han er bange for at jeg ikke kan sove i nat.. Men jeg har nu ellers sovet fint de andre nætter, så mon ikke..?

      Slet