28 april 2014

De nye shorts og lidt om at vælge den rigtige størrelse
























Jeg har shoppet.. Jeg skulle bare liiige i H&M og se, hvad de havde af bikinier fordi jeg snart skal til Mallorca.. Selvom de havde min størrelse i nogle af bikinierne, så kunne jeg ikke rigtigt lide nogle af deres bikinier.. Og den eneste jeg fandt, som var ok, den sad virkelig grimt.. Så nu må jeg en tur i Change i stedet.. Der har jeg også et gavekort til.. Nåh, men så var det jo, at jeg kom i tanke om, at jeg kun har 1 par shorts! Så jeg kiggede også lige efter shorts.. Kom hjem med 2 par.. Dem på billedet er et af dem.. Jeg havde taget størrelse 42 og 44 med ind i prøverummet, for jeg var jo sikker på jeg skulle have den størst mulige størrelse.. Men næh.. Jeg måtte ud og finde str 40...! Hallo! :D Fedt!

Dagen efter min shopping var jeg sikker på, at de shorts jeg havde købt var for små og ville sidde og stramme, så jeg prøvede dem lige igen.. Næh.. De sad fuldstændig perfekt.. Ej, hvor er det altså dejligt at jeg kan mærke på tøjet, at jeg har tabt mig, når nu jeg ikke rigtigt kan mærke det ellers..

Da jeg var lidt yngre, købte jeg alt for tit tøj, som var lidt for småt, for jeg skulle jo nok lige tabe et par kg.. de røg bare aldrig.. Og tøjet sidder jo SÅ meget pænere, hvis man vælger den rigtige størrelse og lader vær med at lyve for sig selv.. 

Jeg var inde og prøve tøj sammen med min mor og fandt en sød top.. i størrelse L.. Den kunne godt lige gå, men jeg følte mig slet ikke tilpas i den.. Der var ikke stræk i stoffet og den var meget tæt på at være for stram om maven.. Der var bare sådan en stor forskel, da jeg fik en str XL på.. Og nej, det er da ikke spor sjovt, at vide, at man skal op i XL, men der er jo ingen andre, der kan se mærket i nakken og hvis man føler sig super godt tilpas i sit tøj, så skid på størrelsen! Jeg ville jo bare gå og føle mig mega dårligt tilpas i L.. Den var bare en tand for lille.. Sådan er det, når man har store bryster og en delle på maven ;) haha.. (som forresten ER på vej væk!) Men derfor skal jeg jo stadig købe mit tøj i en ordenlig størrelse, så jeg kan passe det nu.. For det er jo NU jeg skal bruge tøjet.. Så selvom jeg er igang med at tabe mig, har jeg bare efterhånden lært, at jeg bliver nødt til at være lidt fornuftig ;) Det er jo nu jeg gerne vil bruge tøjet.. Og lige nu bruger jeg åbenbart bare XL i toppe.. Og så er det dén størrelse jeg skal købe!

Jeg skal nok huske at vise jer, hvad jeg ellers tog med mig hjem fra shoppeturen ;)

3 kommentarer:

  1. DEJLIIIIGT! Ja man bliver helt overrasket når man finder ud af, at man slet ikke bruger den størrelse man troede.. Og oven i købet skal have en størrelse mindre :D SÅDAN! (og du kan sikkert godt passe en L lige om lidt, når dellen forsvinder stille og roligt!) :D:D:D:D
    Kan godt huske dengang din holdning var en anden "jaaa det er lidt for småt nu, men jeg kan jo passe det liiiige om lidt!" Nononono :D Det er en meget bedre holdning du har nu... og kunne også godt forestille mig at det da må være en meget federe følelse, når du så faktisk finder ud af at 'den rigtige størrelse' er blevet alt for stor ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. Jeg er jo meget mere glad for mit tøj nu, for jeg kan rent faktisk passe det ;) haha.. Og ja .. jeg håber bare ikke mine shorts når at blive for store inden ferien :D hæhæ.. men det er stadig lidt vildt at jeg er SÅ tæt på størrelse 38 nu... Måske ikke i toppe.. men nu kan jeg jo se, at det går den rigtige vej.. Og ja det må være lækkert, når jeg kan mærke at dét tøj jeg kan passe nu bliver for stort.. istedet for at jeg lidt bedre kan lukke bukserne eller hvad det nu måtte være.. Hvorfor har jeg ikke været fornuftig noget før?? ;)

      Slet
  2. (G)TTT


    (Gode) Ting Tager Tid ;D

    SvarSlet