04 april 2014

Bla bla tegneteknikker bla































Ja jeg er ...faktisk ikke særlig ked af, at det her er det eneste jeg snakker om for tiden.. ;) Jeg har shoppet lidt i dag, men kun nye tegneartikler.. Jaaah.. Og så er jeg igang med at lære en helt ny tegneteknik.. Det er faktisk lidt svært, når jeg har udviklet min helt egen måde at tegne på gennem de sidste 12 års tid.. Men jeg har jo aldrig fået undervisning i at tegne, så det er da lidt sjovt at lære nogle nye teknikker og se nogle gode tricks, så mine tegninger kan blive endnu bedre! Bare se min bold på billedet.. Nr. 1 er før jeg lærte den nye teknik og nr. 2 er efter (den er bare ikke færdig endnu..) Man kan godt se lidt forskel.. Jææ!! ;) Jeg kan næsten ikke vente på at øve mig på Christopher ;) haha..

Men nu vil jeg gå i seng.. Vi har Mortens datter, Anna, i denne weekend og hun kom allerede i seng 20:30.. Hun plejer først at komme i seng mellem klokken 21 og 22 så hun vågner med garanti vildt tidligt i morgen.. Så det er bare med at få lidt søvn ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar