29 marts 2014

Tegner videre på en gammel tegning



















































Her til morgen fandt jeg en gammel tegning frem - magen til den jeg gik igang med i går.. Denne er bare A4 format.. Og så kunne jeg jo ikke lige lade vær med at teste, om det kunne lade sig gøre, at tegne videre på den (nogle gange ser det ikke godt ud, for man kan se forskel.. ved ikke om der er forskel på blyet?).. Men det så fint ud og nu kan jeg ikke stoppe igen ;)

Kæreste Morten er kørt til fodboldtræning og kommer hjem i eftermiddag og så kører han igen til aften.. Så jeg har bare hele dagen for mig selv (til at tegne?) :) Overvejer at køre en tur ned til Tvilling Mie i aften.. Men nu må jeg se.. Hun havde vidst også en aftale..? 

Og nårh ja - jeg sad og hørte X Factor i går (kiggede ikke så meget, for sad jo og tegnede imens).. Jeg tænkte godt, at det var Anthony Jasmin, der ville vinde.. Men heppede på Henriette.. Jeg håber stadig hun har tænkt sig at lave musik, for hun synger virkelig bare fantastisk!! Jeg har heppet på hende fra første gang jeg hørte hende synge og hun har rykket sig SÅ meget.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar