05 marts 2014

Sygdom gå væk































































Jeg har faktisk overhovedet ikke lyst til at være syg! Men nu er jeg ramt af noget influenza lort.. Så putter bare under dynen.. Skiftevis fryser og sveder, min næse er stoppet OG løber (dårlig kombi btw) og så har jeg ondt i halsen og faktisk bare i hele kroppen.. og så er jeg TRÆT! Det er bare perfekt timing lige når jeg er startet på kursus, ikke! ..... :S Jeg håber bare jeg når at blive frisk til weekenden, hvor vi skal have Kæreste Mortens datter Anna og til Mortens fars fødselsdag..

Mens jeg sidder og har lidt ondt af mig selv, sidder jeg og drømmer lidt om støvlerne på billedet.. De er super fede - jeg ved bare ikke hvor de er fra, for billedet har jeg fundet på Tumblr.. og så sidder jeg og er ret lykkelig over, at der findes næsespray.. Jeg kan få luft! Aaarh!... Ja man må jo nyde de små ting? Selvom jeg har sovet hele dagen, så er jeg træt og vil faktisk bare gerne sove.. er det ikke også sådan man hurtigst kommer af med feber?

2 kommentarer:

  1. ØV ØV! God bedring!

    Og apropos Isabella Thordsen, har hun så ikke nogle lignende støvler? Selvom chancen for at hendes er second hand nok stor :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - ja det er sgu øv..

      Og jo det har hun.. Hendes er fra ASOS ..ikke HELT sådan mine skal se ud..... :b selvom de også er fine.. og fandt dem lige hurtigt her:
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-ETCHING-Leather-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3566485&cid=4172&Rf947=2581&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

      Slet