18 marts 2014

Sidste dag med kedeligt hår























Haha ja, så tog man lige et par selfies.. ;) Og så må man gerne fjolle... ikke? I dag har jeg bestilt tid til frisør, og der var allerede en tid i morgen eftermiddag! Så det var dejligt! Jeg er bare SÅ træt af mit hår! Jeg havde egentlig en idé om, at jeg bare ville lade min egen hårfarve vokse ud, men det kan jeg altså ikke holde ud at kigge på ;) Og så vil jeg stadig (som altid) gerne have mit hår lidt lysere end min egen kedelige leverpostejs-brune / ubestemmelige hårfarve... Og så er det heller ikke særlig flot, at rende rundt med en grim rød-brun farve, der er vokset halvt ud.. Nej nej nej!! Så ja, jeg er super spændt på i morgen ;) Og jeg glæder mig til lidt forandring..

2 kommentarer:

  1. Kan ellers ret godt lide dit hår - og hvor er du pæn på de her billeder :)
    Men glæder mig til at se det nye, jeg har også lige bestilt tid hos frisøren :p det er bare det bedste at være ved frisør :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan heller ikke rigtigt se på billedet, at der er sådan et grimt rødligt skær i det.. Men nu er det bare blevet meget grimmere.. suk.. Hvorfor må jeg ikke bare få pænt lyst hår.....!? :( øv.. Og iih tak, hvor er det dejligt at få at vide, at man er pæn :D

      Slet