31 marts 2014

Shopping




























































I dag ringede Veninde Camilla og spurgte, om jeg ville med hende og Tvilling Mie i Næstved Storcenter.. Og det ville jeg lige præcis meget gerne ;) Jeg havde faktisk selv tænkt, at jeg skulle ud og kigge i dag.. (Det var de Gina Tricot jeans jo..) Så jeg blev hentet cirka 16:30.. Og så har vi tosset rundt ude i centeret til omkring 20:30 ;) Jeg nåede også at blive virkelig træt.. Men jeg fik en masse fine ting med hjem! Jeg har brugt lidt over 1.000 kroner .. og så spiste vi også derude.. (Lorte buffet!)... Man tjekker jo lige buffeten inden man køber... og da jeg så gik op til buffeten var ingen af retterne der længere og så serverede de bare noget helt andet.. Prøv lige at spørge om jeg var sur og skuffet! Dumme tørre bøffer havde de.... men så kom der pasta med kødsovs og frikadeller og så gik det lige.. Men de kan ikke bare IKKE have flere flødekartofler, når det var dét jeg havde aller mest lyst til!!.... Mega tarveligt!

Men nu har jeg været hjemme i et par timer og har fået slappet lidt af.. (jeg er ikke sur mere) hehe.. Og jeg glæder mig til i morgen, når jeg skal prøve mit nye tøj igen.. (Det er aldrig helt det samme, som når man prøver det i et prøverum..) Jeg viser jer mine køb i morgen! :) Nu vil jeg kravle i seng - Kæreste Morten er lige gået i seng.. og jeg er også selv ret træt.. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar