10 marts 2014

På ønskelisten






















































Jeg har flere gange klikket ind på H&Ms webshop og kigget på den fine taske til 199 kroner.. Men fornuften vinder hver gang - jeg har virkelig ikke brug for tasken.. Men den er stadig rigtig fin og jeg elsker farven..

Kæreste Morten nåede lige at være hjemme i godt 2 timer, før han gik i seng.. Jeg savner ham helt.. Men der er ikke noget at sige til, at han er brugt, når han står op lidt i 5 om morgenen for at tage på arbejde og efterfølgende træner.. Så ville jeg også selv være helt færdig..

Jeg gik selv i seng, da han gik i seng.. Jeg tænkte, at jeg bare lige kunne ligge og læse lidt, men da jeg havde ligget i 1 time, gad jeg ligesom ikke dét mere.. Så jeg er stået op igen.. Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg skal give mig til.. Så nu hører jeg musik og nørder rundt på nettet...... Det er som om feberen er lettet en lille smule, men det synes jeg den gør om aftenen...? Må se hvordan jeg har det i morgen tidlig.. Min hoste er begyndt at lyde mere som en sur sæl end som hoste.... Er det godt eller skidt??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar