26 marts 2014

Outfit inspo














































Et par favoritter fra Gina Tricot og H&M.. Strik og jeans er fra Gina Tricot og resten er fra H&M.. Jeg bliver ved med at sukke efter de mørkeblå jeans.. Jeg burde nok bare få dem købt.. De koster 400 kroner.. Det er jo ikke så galt.. Jeg bliver også ved med at vende tilbage til hatten fra H&M.. Jeg har endda prøvet den i butikken, og den klædte mig virkelig ikke, men alligevel kan jeg ikke få den ud af hovedet.. Jeg har det lige sådan med et par leo leggings fra Gina Tricot (ikke de ulækre viscoseagtige, men det par i bomuld)... men hallo... leo leggings.. come on! Hvem går med sådan nogle....? Altså jeg gør ikke... Jeg tror det er fordi, der ligger et billede i min inspo mappe med én der har et par leo leggings, grå t-shirt og en læderjakke på og det ser så pisse lækkert ud....? Bare ikke på mig ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, ja, køb dem nu bare :D jeg har så mange af dem.. købte også et par nye i går i mørkegrå i går.. de andre mørkegrå jeg havde har jeg slidt op. Men 400 kroner er sgu okay for et par jeans. Kiggede også på den der sweater i går. Hvis penge bare hang på træerne haha :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha jeg har selv de mørkegrå... jeg har lappet dem efter at de var slidt hul i...... jeg burde bare købe nogle nye ikke..... ;) jeg burde ikke tænke, at jeg alligevel har tabt mig om lidt og de måske er for store, for så kan jeg jo bare købe et nyt par.....

      Slet