07 marts 2014

Om at nå sit delmål og lidt om cool tattoos

























Jeg ligger stadig i min seng.. Dagen startede, da Kæreste Morten kyssede mig farvel, da han skulle på arbejde.. Jeg vågnede og kunne næsten ikke få luft, da jeg begyndte at hoste - kunne slet ikke stoppe igen.. Godt der ligger Strepsils og næsespray i rækkevidde fra sengen! Da jeg igen kunne få luft tillod jeg mig, at prøve at sove lidt videre, for klokken var kun lidt over 6..

Da jeg vågnede igen, var jeg lidt spændt på, hvad vægten sagde.. Jeg ved jo godt, at jeg ikke fik så meget at spise i går, fordi jeg er syg, men stadig.. Vægten kunne ikke helt beslutte sig og vippede mellem 74,8 og 74,9.. Så det blev 74,9.. Det var mit næste mål! Føler bare ikke helt det er berettiget, fordi jeg er syg.. gælder det så? Men jeg kan jo ikke komme udenom, at vægten altså viser 74,9 kg! Det var helt underligt, at se tallet.. 74.. Det er længe siden ;) Veninde Majbritt siger, at jeg er mega sej.. jeg føler lidt, at det er snyd.. Men det er jo ikke min skyld, at jeg er blevet syg.. Og ligemeget hvad, så regnede jeg med, at jeg vil tage på over weekenden.. Så må jeg jo se, hvad vægten viser i næste uge.. Jeg burde spise lidt.. er bare virkelig ikke sulten..

Og for lige at snakke om noget helt andet end vægt og sygdom.. ;) I sidste måned fandt jeg disse to billeder... husker faktisk slet ikke hvor..? Men 2 super fede tattoos! Jeg har jo gerne selv ville have en tattoo længe.. Jeg tør bare ikke og jeg kan heller ikke helt beslutte mig for, hvilken en jeg skal have lavet.. Jeg overvejer jo stadig, at få tatoveret "Mie".. Men den skrift jeg ville have skrevet det med sidste år ville jeg bestemt ikke vælge nu.. Måske skal man bare tage et valg og få det overstået? Måske skulle jeg bare få Mie til selv at skrive sit navn.. Det kan man da ikke fortryde? ;)

4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig gælder det, du skal bare fortsætte med det sunde, så du ikke tager det på igen :p

    Min erfaring med tatoveringer er i hvert fald, at man bare skal få dem lavet, og så skal man nok blive glade for dem. De bliver jo en del af en og man vænner sig til dem, ligesom ens andre "skavanker". Jeg har i hvert fald også haft tatoveringer jeg har overvejet i hundrede år og aldrig kunne finde på at få lavet nu. De to jeg har nu var relativt spontane, og har ikke fortrudt dem.

    Fortsat god bedring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fortsætter selvfølgelig den sunde livsstil :) Så må jeg jo se, hvad der sker i løbet af næste uge ;)

      Ja måske skulle jeg bare kaste mig ud i det med tattoos.. ;)

      Slet
  2. Hahaa ja så kan du gå rundt med min krusedulle på kroppen ;) det kunne da faktisk være meget sejt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke! ;) Jeg er sikker på, at jeg ville elske den! <3

      Slet