16 marts 2014

Nyt til træningen































































For et par dage siden modtog jeg Abilica Wheel fra Nordic Fitness med posten.. Det er et lille hjul med håndtag til at træne mave og ryg og styrke musklerne.. Jeg har ikke trænet ordenligt med det endnu, men jeg har prøvet det, og jeg glæder mig til at komme igang med at bruge det.. Det er ikke helt let, men det kræver jo bare lidt træning :) Jeg skriver mere om Abilica Wheel, når jeg har fået trænet noget mere med det, så i kan høre, hvordan det går ;)

Lige for tiden er jeg ved at blive en lille smule sindssyg af at hoste så meget, som jeg gør.. Men jeg må jo bare tro på, at det nok skal gå over af sig selv, selvom jeg kun synes det lyder værre og værre.. Var jo ved lægen i onsdags, som sagde, at det var en virus, og at det nok skulle gå over.. Så jeg håber bare, at der ikke går alt for lang tid, før hosten forsvinder igen.. For det er godt nok irriterende.. Øv..

1 kommentar:

  1. Jeg vil love dig for du bliver øm ;) Det er pisse hårdt :D

    SvarSlet