11 marts 2014

Mit næste delmål






























































Jeg har stadig ikke helt forstået, at jeg har nået mit første store mål om at komme under 75 kg..! Jeg kan vidst takke influenzaen, for den har da helt sikkert en stor del af æren ;) Det er jo ingen kunst at tabe sig, når appetitten forsvinder.. 

Mit næste delmål er at ramme (eller komme under) 74,4 kg. Så har jeg nemlig tabt 6 kg ligeud.. Og jeg kan da godt afsløre, at der kun mangler 200 gram.. Så målet er ikke langt væk ;) Hvis jeg er heldig, når jeg målet til min vejning i morgen.. Men jeg regner altså ikke med noget.. Jeg ved hvordan vægten kan svinge..

Jeg kan bare mærke at min mave føles fladere.. Jeg kan SE min talje forme sig.. Iiih hvor er det bare dejligt! Og jeg kan slet ikke vente på, at jeg er rask, så jeg kan komme ud og løbe en tur i foråret! ;) Men lige nu må jeg hellere holde mig under dynen med den hoste.. Hvis først jeg bliver forpustet, skal jeg vidst ikke regne med at kunne få luft - overhovedet..

Og selvfølgelig kunne jeg ikke liiiige lade vær med at gå i gang med at rydde lidt op i går.. Puh jeg blev nærmest helt svimmel, så jeg blev bare tvunget i seng igen.. Men jeg vidste jo godt, at jeg ikke burde lave andet end at ligge i sengen... Det er bare svært, når der roder og står opvask og vasketøjsbunken vokser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar