08 marts 2014

Mere sygdom































































Puh, jeg burde nok ikke drikke mere hostesaft.. Jeg er blevet helt rundtosset af det, men jeg hoster bare stadig.. hele tiden.. :( Så jeg må hellere vente med at drikke mere indtil jeg skal i seng.. og håbe på, at jeg kan nå at falde i søvn inden jeg begynder at hoste igen..

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har hostet så meget, som jeg gør nu.. og forresten vil jeg lige undskylde, hvis jeg plaprer og er usammenhængende :b Det er hostesaftens skyld! ;) Kæreste Morten er ved at blive sindssyg over mig.. Men jeg kan virkelig ikke gøre for, at jeg hoster så meget hele tiden..! Hvad fa'en gør man??

Min næse er ikke så stoppet mere og åh, hvor det lettede.. men hosten.. omg lad mig nu bare blive rask!... Jeg vil ikke være syg mere!! Jeg tror, at jeg tager hostesaften med i seng!

I dag har vi været en tur på stranden og lege i sandet og bare nydt det gode vejr.. Vi har jo Anna i denne weekend - og jo, nu er hun kommet i trodsalderen!! Morten synes bare hun prøver grænser af konstant.. Jeg synes ikke hun er så slem..? Men hun har fået sin egen mening om alting! ;) For eksempel i går, da hun skulle puttes, der ville hun ikke sove med min gamle bamse (som hun plejer at sove med), så hun skulle til at gå ind i stuen igen.. Så måtte Morten lige kalde på hende.. Hallo unge dame! Du skal i seng! hehe.. ;) Men vi skal jo bare holde fast i, når vi siger noget til hende - så skal hun høre efter! Ellers lærer hun det jo ikke.. Men det er Morten heldigvis rigtig god til :)

Her til aften har vi været hjemme hos Mortens forældre.. Hans far har nemlig fejret fødselsdag! Det har været en rigtig dejlig aften.. Og så var jeg jo så heldig, at få noget godt hostesaft med hjem! ;) På vej hjem i bilen syntes Morten lige at jeg skulle tage en tår af flasken, så det måtte jeg jo gøre.. Hostede også bare meget.. Det gør jeg så igen nu.. Mega belastende.. Må bare snart kravle i seng og tage flasken med....

Lige nu kører Melodi Grand Prix i baggrunden, men jeg kan ikke koncentrere mig om at se det ordenligt.. Tror faktisk bare jeg snart skal i seng.. (indsæt smiley med store kaffe-øjne her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar