01 marts 2014

Måske er jeg bare blevet gammel?































































I morgen (eller i dag, hvis man kigger på klokken) skal jeg i byen.. Og jeg sidder her og jeg er ved at gå omkuld og klokken er kun 00:35.. Har endda sovet til middag i dag :b Ej, nej nej.. Hvordan skal jeg nogensinde overleve hele natten i morgen..? Må bare sove længere til middag i morgen - og hvad sker der for, at jeg elsker at sove til middag...? ;) haha.. 

Og på billedet ses fredagens aftensmad - pitabrød med oksekød, agurk og ananas.. Det er da ikke det værste jeg kan spise.. Havde stadig lyst til pandekager, hotdogs, nachos og burger.... men det kan jo ikke hjælpe noget! Og forresten fik jeg ikke løbet en tur alligevel.. Jeg har syet en fin top til i morgen.. Den er så ikke heeelt færdig, men må arbejde videre i morgen, for NU skal jeg altså i seng ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar