26 marts 2014

Livsstilsændringen - Onsdagsvejning































































Det dér med at leve 90% sundt går ikke helt efter planen.. Men nu er jeg 100 gram fra min laveste vægt.. Så nu skal jeg bare tage mig sammen, så skal det nok gå den rigtige vej igen ;) Vægten viser 74,7 kg i dag.. Det havde jeg faktisk ikke regnet med, men det er dejligt! Jeg følte mig også helt tynd, da jeg stod op ;) haha..

Følg med de næste par dage, for jeg vil snart skrive mere om mit Abilica Wheel fra Nordic Fitness! Jeg introducerede jer for det her og nu er jeg snart klar til at skrive lidt mere om, hvordan det går ;)

I dag skal jeg hjem til Veninde Majbritt sammen med Tvilling Mie.. Mie skal nemlig tage lækre billeder af Baby Mikas, som blev ½ år i mandags! Det glæder jeg mig til! :)

1 kommentar: