15 marts 2014

IKEA overvejelser












































Kæreste Morten og jeg mangler stadig en masse, før lejligheden er perfekt! Det er 3 måneder siden vi flyttede ind, men der skal jo også være penge til alle de ting vi gerne vil købe..

Efter at have rykket rundt på sofaerne i stuen er Morten endelig gået med til, at vi kan få os et ko skind ;) Der er jo lidt bart på gulvet.. Men nu er jeg faktisk selv kommet i tvivl.. Hvis vi skulle have et, skal det så være sort, så det mathcer resten, eller skal det være lidt federe (efter min mening) og være det brune...? Eller skal vi bare finde et standard tæppe...? Luksusproblemer?
Find det brune her og det sorte her..

Jeg har været helt ufatteligt træt de sidste par dage og har ikke rigtigt orket noget, men i dag har der været knald på! Morten og jeg startede dagen med en løbe/gå-tur.. 45 minutter i den friske luft og lækker solskin.. Det bliver man glad i låget af! Åh det var dejligt endelig at komme ud og løbe lidt igen! Jeg hoster godt nok stadig og det lyder virkelig ikke godt, men var ved lægen i onsdag - for en sikkerheds skyld og fordi Morten var sikker på, at jeg var meget syg :b Ej, men jeg tog derop for lige at være sikker på, at det stadig bare var på grund af forkølelsen - og det var det, så ingen bekymring, selvom Morten stadig synes det lyder slemt..

Da vi kom hjem efter løbeturen, tog jeg et dejligt bad - sådan et bad føles bare altid bedre efter en løbetur.. ;) Efter at vi begge havde været i bad kørte vi i Jysk, for at købe persienner, Morten blev klippet og så var vi ude og handle.. Da vi kom hjem spiste vi frokost før Morten satte persienner op i stue og soveværelse.. Og jeg var så træt, at jeg blev nødt til at lægge mig lidt.. Men jeg kunne ikke rigtigt falde i søvn.. Morten kom ind til mig klokken 16 og da jeg var stået op gik jeg en tur med støvsugeren - for det trængte her virkelig til! :O Men Morten sagde, at man kunne høre støvsugeren helt nede fra gaden (han var gået ned med skrald) så nu har han nærmest forbudt mig, at tænde for den igen, og så må vi jo købe en ny...? Ej, den larmer også helt sindssygt meget! Det er til at få hovedpine af, sådan som den hyler.. Men den er efterhånden også 4 år gammel.. Så måske er det på tide at få en ny?

Morten har siddet og set Formel 1 hele dagen.. og han ser det stadig.. Jeg tvivler på, at han kan holde det halve af natten.. ;) Det slutter vidst først over klokken 3 i nat.. Han sidder allerede og gaber.. 

Her til aften vil jeg udnytte, at man kan se On Demand gratis i 1 måned inde på TV2 play og sikkert lige løbe ned og købe en kold øl, for det fik jeg pludselig lyst til :b Det er jo lørdag.. Og så skal jeg bare ligge på sofaen og slappe af og nørde tv serier.. Aaaarh...

I morgen skal jeg vise jer mit nyeste træningsredskab i samlingen! ;) Jeg glæder mig til at bruge det.. Jeg prøvede det jo lidt tidligere i dag.. Nåh, men mere om dét i morgen!

2 kommentarer:

  1. Netto har fødselsdag. Støvsuger til 199.. i PINK ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja den har jeg godt set - Morten var ikke lige så begejstret som jeg var.... ;) Men tror vi skal have en, der er lidt bedre end de billigste man kan købe..

      Slet