04 marts 2014

Godmorgen































































Så blev det tirsdag morgen og min hals snørrer sig mere og mere sammen for hver dag.. Øv, det skal den altså lige stoppe med.. ;( Jeg har virkelig ikke lyst til at være syg igen! Så nu har jeg både lavet havregrød OG varm kakao.. Så håber jeg bare det hjælper! Jeg kan ellers ikke fordrage havregrød! Men det kan lige glide ned med lidt moset banan i..

I går var min plan, at jeg skulle ud og løbe en tur.. Men da jeg kom hjem fra kursus, var jeg bare så træt, at jeg liiiige skulle have en lur.. Da jeg stod op skulle jeg ned og handle og så kom Kæreste Morten hjem og så skulle der jo laves noget mad.. Så blev klokken 20:20 og Morten sagde, at nu ville han altså gerne i seng.. Så han tøffede i seng.. Og jeg fandt løbetøjet frem og kom afsted.. (Lidt sejt..) Skulle bare lige have en Halls, så var jeg klar! Det blev til 3 km.. og jeg gik det meste af ruten, men stadig! Jeg kom afsted! Og jeg er så spændt på vejningen i morgen!! ;D

2 kommentarer:

  1. God bedring, grød og kakao er vejen frem!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.. ja nu skal jeg bare bekæmpe feberen også ;)

      Slet