17 marts 2014

Favoritter fra Nelly














































Ja jeg har vist nogle af skoene før (fandt jeg ud af, da jeg nørdede rundt inde på Nelly.. der står åbenbart, hvilke blogs, der har linket til de forskellige ting derinde - fandt jeg også lige ud af for noget tid siden...) Men det stopper mig ikke fra at vise dem igen! Jeg savner nemlig et par støvler, som ikke er vinterstøvler, men som stadig gerne må kunne tåle en lille vandpyt... Og altså så tænker i måske som jeg, at det kan den øverst til venstre (Jeffrey Campbell) da ikke, men så må man gå uden om vandpytten! ;) Egentlig kiggede jeg efter et par flade støvler, men jeg falder konstant over platform støvlerne fra Nly! Årgh, hvor er de.... ja jeg ved det faktisk ikke? Men jeg drømmer om dem...... Kan ikke finde ud af, om jeg synes de er mega grimme eller helt vildt fede.....? Og så er der de 3 andre fra hhv. Senso (øverst til højre), Pieces i midten og Michael - Michael Kors nederst.. De minder lidt om hinanden, alle ankelboots med lav hæl - præcis dét jeg leder efter! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar