02 marts 2014

En dejlig weekend



Jeg har haft en rigtig dejlig weekend! :) Alene-hygge i fredags med X Factor, bytur lørdag med de to bedste piger og sofahygge i dag med Kæreste Morten + Victoria's Secret Fashion Show 2013, som jeg endelig har fået set.. ;) Nu ligger det nemlig på Youtube.. Og det er jo lidt fedt at se de to lækre danske modeller gå i Pink sektionen.. Hurra for Caroline Brasch Nielsen og Josephine Skriver! ;) Og så var sangen (ovenfor) også ret fed.. Nu kører den på repeat..

Og så tror jeg faktisk også at min selvdisciplin er kommet tilbage ;) Det går i hvert fald bedre med at vælge de sunde ting.. Morten bestilte burger til aften i dag, men jeg spiste rester fra i går.. Og nej det var nok egentlig ikke det sundeste - pasta med ostesovs, spinat, tomat, bacon og pinjekerner, men altså.. Vi skulle jo hygge os i går aftes.. Og jeg hader at smide mad ud, så jeg spiste rester i dag.. ;) Og jeg har lavet madplan for hele næste uge, så nu skal den bare følges, så kan det kun gå den rigtige vej på vægten igen! Jeg blev helt overrasket over, at jeg har tabt mig siden igår.. 100g! ;) Var sikker på, at jeg havde taget på.. Så det er jo dejligt.. og nej nej, man skal jo ikke veje sig hele tiden... blablabla.. Jeg synes det er sjovt, at lave min helt egen vægt kurve og se udviklingen.. det er selvfølgelig sjovest, når vægten går ned.. ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg hepper på dig! You can do it :D
    Jeg må også til at tage mig sammen igen :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og det går stadig godt.. Vi fik kylling og salat til aften i dag ;)
      ...godt nok var min morgenmad en bolle med hhv. ost og pålægschokolade.. Imorgen står den på røræg eller havregrød med banan..! ;)

      Slet