10 marts 2014

Ej stop nu































































Så var jeg ellers lige sikker på, at jeg skulle afsted på kursus i dag.... men jeg har stadig feber.. :/ Så jeg skal ingen steder.. Måske burde jeg være blevet under dynen i går istedet for at være taget med i legeland med Kæreste Morten og Bonusdatter Anna.. Jeg var så sikker på, at jeg var rask i dag.. også fordi min næse ikke har været så stoppet over weekenden.. til gengæld har jeg hostet mine lunger halvt ud af kroppen.. (tak til Svigermor Helle for trylledrik - læs hostesaft).. 

Øv ja jeg syntes jo nok at jeg gik og havde det lidt varmt mens jeg spiste morgenmad og børstede tænder.. Og nej, jeg var overhovedet ikke sulten, men ned det skulle det altså.. Kunne ikke overskue den planlagte ostemad, så lavede røræg istedet.. Årgh! Jeg er så irriteret over at jeg stadig er syg.. Jeg har lyst til at tage afsted alligevel, men det bliver jeg jo slet ikke rask af...! Og nu hvor jeg alligevel har meldt mig syg, er der tusind ting, der skal ordnes herhjemme, men det skal jeg heller ikke.... Jeg skal bare ind under dynen igen så jeg kan blive HELT rask!!! Det er ret frustrerende, at jeg bare skal ligge derinde.. Men det er jo sådan man hurtigst bliver rask.. :/ ...dumme influenza!

Det eneste gode ved influenzaen er, at jeg har tabt mig! 74,7 kg sagde vægten.. Før jeg blev syg vejede jeg 76,5 kg.. Så der er næsten røget 2 kg på en lille uges tid.. Men regner med at tage lidt på igen, når jeg bliver rask.. Nu vil jeg gå i seng igen... :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar