18 marts 2014

Bolig inspiration










































Efter jeg er flyttet sammen med Kæreste Morten kigger jeg meget oftere forbi diverse bolig sider på nettet, blandt andet Ikea og Ilva.. Her har jeg fundet et par favoritter fra de to sider.. Og ja, jeg kan bare ikke glemme den ko altså...! ;) Nu er det ikke fordi budgettet overhovedet tillader, at jeg går ud og bruger 7.000 kroner på en sofa, men den er ret fin! Jeg kan godt lide enkle og minimalistiske ting og der skal ikke være så meget krims-krams.. Det skal jeg så heller ikke gå og tænke så meget over lige nu, for her er stadig ret tomt i vores lejlighed.. Vi skal stadig have købt lidt forskellige ting, blandt andet hylder og et stort vægur.. Morten har fundet et ret fint ur, så lige så snart der går penge ind, så tænker jeg, at vi måske kan købe det.. Der er jo så mange ting jeg godt kunne tænke mig, men der skal også være råd.. Uret koster over 500 kroner og det synes jeg er mange penge.. Men det er også et ret cool ur ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar