20 marts 2014

Anden dag med virkelig grimt hår



Jeg var hos frisør i går og jeg må indrømme, at jeg har været virkelig utilfreds med resultatet.. Det er jeg nok stadig, men ikke lige så meget.. Det blev ikke som jeg havde forestillet mig det eller som jeg havde snakket med frisøren om.. Men den frisør jeg var hos, kan nok bare ikke håndtere en udgroning.. Jeg har overvejet at gå op og brokke mig, men er ikke sikker på, præcist, hvad det er jeg vil have ud af det.. Jeg er nemlig ikke sikker på, at jeg tør lade dem prøve at lave det bedre.....? Det er meget lyst i toppen og så bliver det mere lysebrunt i længden.. Jeg kan ikke lade vær med at tænke, at det kunne jeg da have lavet lige så grimt selv.... Og så kunne jeg have sparet 600 kroner ved selv at købe noget afblegning... Men det er lidt sent nu og desuden ville jeg aldrig selv afblege mit eget hår igen.. Jeg er jo ikke dum.. Det var derfor jeg gik til frisør - så jeg var sikker på at ende med et flot resultat.. Det gjorde jeg så ikke... Det værste ved mit hår efter frisørturen er, at det er næsten helt hvidt i toppen.. Det ser helt forkert ud! Men gad vide, hvad de ville gøre ved det, hvis jeg går op og brokker mig.....? Måske skulle jeg bare lade det være for nu og så få lavet flere lyse striber i længden senere...?

3 kommentarer:

  1. Årh, øv øv :/ hvad havde du bedt om? Striber med afblegning i hele året? Kan godt forstå, at du er utilfreds, hvis det var lyshåret du gik efter, men det er vel forskelligt, hvordan håret tager imod afblegning, eller hvad? Altså hvis det er farvet i forvejen, så har det måske sværere ved at trænge igennem end det på naturlige hår?

    Uanset hvad, jeg synes stadig det er pænt og det er du også :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg snakkede med frisøren i næsten et kvarter inden hun igang og hun viste på et farvekort, hvad hun kunne lave og vi blev enige.. Jeg havde jo regnet med, efter at have gjort opmærksom på at der var en udgroning + restfarve i mit hår, at hun kunne lave håret nogenlunde ens i hele håret.... Og vi havde aftalt en mellem blond agtig farve.. Nu er det bare helt hvidt i toppen og orange i resten.. Hvis det var grimt hår jeg ville have, så havde jeg da bare gjort det selv... og sparet de 720 kroner... Men jeg tør ikke ringe og brokke mig..

      Slet
  2. Hvis hun har sagt til dig at hun kunne få det til at blive nogenlunde samme farve i hele håret på trods af din udgroning kan jeg godt forstå du er utilfreds! :(
    Og det virker overhovedet ikke som om hun har hørt efter... For en karamelfarve er jo ikke hvid... eller orange... Øv øv..
    Men synes stadig godt du kan gå op og snakke med dem, for hun skal vel vide, at det hun har lavet ikke er i orden. Om ikke andet kan hun da få at vide at det er sidste gang du har været hos dem!

    SvarSlet